Loe uudist lähemalt siit

Alates 21. septembrist on võimalik pakke saata ja kätte saada Rakvere Põhjakeskusest aadressiga Tõrremäe, Rakvere vald, Lääne-Virumaa. Pakiautomaat asub RIMI infoletist vasakut kätt, koridoris. Rakvere Põhjakeskus on avatud E-P 10:00-20:00.

rakvere pohjakeskus_1

rakvere pohjakeskus_2

rakvere pohjakeskus_3

Smartposti kaudu saadetud pakkide arv kasvas käesoleva aasta esimeses pooles võrreldes 2010. aastaga rohkem kui kaks korda, ent soomlastega võrreldes kasvuruumi veel jagub.

Itella smartpost OÜ tegevjuht Risto Eelmaa näeb pakimahtude jätkuva kasvu taga eestlaste seas üha populaarsemaks muutuvat e-ostlemist, aga ka smartpostiga lepinguliselt seotud e-kaupmeeste suurenevat hulka. Ent vaatamata pakimahtude järjekordsele tõusule on eestlased põhjanaabritega võrreldes veel tagasihoidlikud pakisaatjad.

Soomega kõrvutatuna on Eelmaa arvates siinsel pakiturul rohkesti kasvupotentsiaali: "Eesti inimestest saab aasta jooksul pakke vaid 59% ­­­­– keskmine eestlane saab posti teel 4 pakki aastas. Seevastu keskmine soomlane saab aastas 9-10 pakki. Arvestades eestlaste avatust kõigele uuele, usun ma, et meie elujärje kestval paranemisel suureneb ka pakiturg."

Üle-Eestilist pakiautomaatide võrku haldav Itella smartpost OÜ sihib aasta lõpuks 35% osa kogu eraisikute pakiturust. Kuna pakiäri haripunkt langeb aasta lõpu eelsele ajale, sõltub eesmärgi saavutamine Eelmaa sõnul alanud kvartali edust.

"Meie lepinguliste e-kaupmeeste arv kasvab stabiilselt," rääkis Eelmaa. "Tänaseks on meil ümmarguselt 2000 lepingulist äriklienti, kellest üle 800 on e-kaupmehed." Eelmaa rõhutab, et kasvanud on teadlike e-kaupmeeste hulk, kes eelistavad smartposti eelkõige aastaringselt kvaliteetse ja stabiilse teenuse tõttu. Et smartposti automaadid paiknevad kaubanduskeskuste sisepindadel, on Eelmaa sõnul sellega viidud miinimumini saadetise kahjustumise või automaatide turvalisusega seotud probleemid.

Smartpost avas kevadel pakiautomaatide võrgu Soomes, paigaldades 15 automaati Helsingi piirkonda. Aasta lõpuks on plaanis paigaldada järgmised 35 automaati suurematesse Soome linnadesse.

Itella smartpost on esimene ettevõte Eestis, mis pakub era- ja äriklientidele pakkide saatmise teenust pakiautomaatide kaudu\. Smartpostil on üle Eesti 46 pakiautomaati, mille kaudu on võimalik pakke saata ja vastu võtta. Tänaseks on smartposti teenust on kasutanud juba 300 000 eestlast ehk umbes 23% siinsetest elanikest\. Smartpostile kuulub täna hinnanguliselt 30% Eesti eraisikute pakiturust.

Smartpost on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.


Täiendav informatsioon:

Risto Eelmaa, tegevdirektor
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Tel 50 78 691
http://www.smartpost.ee/

15. augustist kuni septembri lõpuni aitavad Uuskasutuskeskus ja smartpost koguda koolitarbeid SOS Lastekülale\. Smartposti pakiautomaatide kaudu on võimalik saata pakke Uuskasutuskeskusesse, kust need jõuavad SOS Lasteküla lasteni. Paki saatmisest saadud tulu annetatakse samuti koolitarvete soetamiseks.

Kampaania raames on kõigil võimalik anda oma panus, et koolilaste ranitsad oleksid täidetud kõige vajalikuga.

"Ei ole ju uudis, et paljude perede jaoks on lastele kõigi vajalike koolitarvete soetamine ülejõu käiv. Iga pliiats ja vihik eraldi võib ju olla üsna odav, ent kui arvestada kokku kõik kooliks vajalik, siis tuleb vanematel välja anda üsna kopsakas rahasumma. Kahjuks ei maksta enam ka koolitoetust, seega on Uuskasutuskeskus ja smartpost oma toreda algatusega loonud võimaluse, kus SOS lasteküla pereemad saavad kindlustundega vaadata kooliaasta algusesse. Usun, et see kampaania õnnestub ja on eeskujuks ka teistele ettevõtlikele inimestele", ütles SOS Lasteküla tegevdirektor Margus Oro.

"Saata võib julgelt kõike, mis kuulub iga koolijütsi ranitsasse, olgu selleks siis kirjatarbed, vihikud, kaustikud, mapid, kustukummid ja teritajad, pinal või muu koolis tarvilik", lisas Uuskasutuskeskuse tegevjuht Katriin Jüriska.

Paki saatmine maksab kampaania raames €1, sõltumata kapi suurusest. Kogu pakkide saatmise tulu annetab smartpost kampaania lõppedes omakorda SOS lastekülale koolitarvikute ostmiseks.

Paki saatmiseks smartpostiga tuleb kõik saadetavad esemed koguda ühte pakki, näiteks kilekotti, ning märkida pakile märksõna "Uuskasutuskeskus". Kõik esemed peavad olema pakitud üheks saadetiseks ning paki maksimaalsed mõõtmed ei tohi ületada suurima kapi mõõtmeid (60x60x60cm). Saatmisel tuleb pakiautomaadi puutetundlikult ekraanilt valida Uuskasutuskeskuse kampaania ning järgida automaadi edasisi juhtnööre. Erinevalt tavapärasest ei pea saatja märkima saaja aadressi või telefoninumbrit. Pakiautomaatide täpsed asukohad on leitavad smartposti kodulehel www.smartpost.ee

Uuskasutuskeskus on mittetulundusühing, mille eesmärgiks on tegutseda puhtama ja keskkonnasäästlikuma Eesti nimel. Uuskasutuskeskus toimib nii, et inimesed annetavad oma üleliigsed kuid puhtad ja korralikud asjad ära ning Uuskasutuskeskus leiab asjadele uue õnneliku omaniku.

Smartpost on osa Itella Grupist, mis tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal. Alates 2011. aasta maikuust on smartpost Uuskasutuskeskuse logistikapartneriks.

SOS Lasteküla pakub perepõhist asenduskodu vanemliku hoolitsuseta lastele, et nad saaksid kasvada üles armastuse, austuse ja turvatunde õhkkonnas. SOS Lasteküla aitab lastel kujundada oma tulevikku ja annab oma panuse nende kasvamisel täisväärtuslikeks kodanikeks ja hoolivateks emadeks-isadeks. Eestis on kaks lasteküla, Keilas ja Põltsamaal.

Lisainformatsioon:
Katriin Jüriska
Uuskasutuskeskuse tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
5178988

itella_smartpost_logo

Itella smartpost pakub tööd

Klienditeenindajale

Töö kirjeldus:

ˇ Klientide teenindamine telefoni ja e-posti teel ning on-line kliendisuhtlus.
ˇ Kliendiandmete haldus ja andmete kontrollimine.
ˇ Võimalike kliendikaebuste käsitlemine ning lahendamine.

Edukaks töö tegemiseks vajalikud oskused:

ˇ Väga hea eesti ja vene keele valdamine kõnes ja kirjas.
ˇ Valmisolek erinevate arvutiprogrammide kasutamiseks.
ˇ Valmisolek tööks graafiku alusel.
ˇ Oskus lahendada klientide probleeme kiirelt ja viisakalt.
ˇ Täpsus, kohusetundlikkus ja sõbralikkus.

Kasuks tuleb:

ˇ Inglise keele oskus suhtlustasandil.

Pakume oma töötajale:

ˇ Töökohta Viljandis.
ˇ Kaasaegseid töövahendeid ja -tingimusi.
ˇ Vaheldusrikast tööd.
ˇ Töötamist hea mainega rahvusvahelises ettevõttes.

Kandideerimiseks palume CV saata 7. augustiks aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Lisainfo 43 54 540.

Itella smartpost OÜ on logistikaettevõte, mis pakub iseteeninduslike pakiautomaatide võrgu abil võimalust saata pakiautomaadist pakiautomaati postipakke, samuti interneti ja postimüügi teel ostetud kaupade kättesaamist võimalikult kiirelt, mugavalt ja soodsalt. Täna on smartpostil üle Eesti 46 pakiautomaati, mille kaudu on võimalik pakke saata ja vastu võtta\. Smartposti vahendusel saab pakke saata ka üle terve Euroopa, kus toimetatakse pakid kohale traditsioonilise postiteenuse abil.

Itella smartpost on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk Euroopas ning Venemaal. Itella Grupis töötab umbes 30 000 inimest ning 2009 aasta netokäive oli 1,82 miljardit eurot.