Kaubamaja ja Itella Estonia koostöö on kestnud 17 aastat, nad on meie pikaajalisim klient. Kaubamaja AS logistikajuht Katre Tiimla selgitab oma kogemuse põhjal, miks on mõistlik logistikaküsimustes kaasata väline partner.

Palun kirjelda Itella ja Kaubamaja koostööd!

Kaubamaja üks olulisemaid põhiväärtusi on koostöö. Just seetõttu ulatub meie koostöö algus Itellaga aastate taha, me alustasime koostööd juba aastal 2002. Kasutame mitmeid Itella teenuseid, mahukaim neist on laologistika täislahendus. See hõlmab kaupade vastuvõttu, markeerimist ja turvastamist, poodide varustamist kaubaga vastavalt soovitule ning kaupade jaotusvedusid Kaubamaja Tartu ning Tallinna müügimajadesse. Samuti pakitakse Itellas ka veebipoe klientide tellimused.
Laoteenus on meie võtmeteenus. Kaubamajad saavad alati õigeks ajaks kaubaga varustatud, kliendid leiavad toodetelt nende hinnad ja eestikeelsed hooldusjuhendid ning kaubad saavad varustatud ka vargusvastaste turvaelementidega.

Mismoodi koostöö logistikapartneriga muudab teie ettevõtte tööd lihtsamaks ja mugavamaks?

Itella laoteenuseid kasutame ennekõike suurte kaubamahtude ning ladustamisvajaduse tõttu. Kuid oluline on siinjuures ka see, et me saaksime keskenduda oma põhifookusele ehk klientidele parima ostukogemuse pakkumisele. See toetub sujuvale ostu- ja logistikaprotsessile ja need me olemegi usaldanud Itella asjatundjate kätte.

Värskeimad kasutusel olevad teenused on SmartPOSTi pakiautomaatide kasutamine ning kullerteenus. Need lisandusid meie igapäevateenuste sekka aastal 2016, kui avasime oma e-poe. Pakiautomaadi- ja kullerteenused on meie veebipoe kandev lüli ning me vajame kõrget kvaliteeti ning lubaduste täitmist. Meie kliendid on meile tähtsad ja seetõttu valime partnereid hoolikalt.

Palun iseloomusta Itella teenust kolme omadussõnaga!

Paindlik, professionaalne, koostööaldis.