Alates maist on MTÜ Uuskasutuse ametlikuks logistikapartneriks Itella SmartPOST-i, mis tähendab, et edaspidi saab Uuskasutuskeskusele asju saata kõikjalt Eestist.

Uuskasutuskeskuse tegevjuhi Katriin Jüriska sõnul oli koostöös Itella SmartPOST-iga märtsist aprilli keskpaigani toimunud lasterikastele peredele vajalike asjade kogumise kampaania edukas ning abi said kümned suurpered. Peamiselt saadeti täiskasvanute ja lasteriideid ning vähesel määral sporditarbeid, kokku ligikaudu 12m3 esemeid. Seekordse kampaania käigus kogutud asjadest saavad suurimat abi Põlvamaa lasterikkad pered. Peale edukat ühiskampaaniat otsustasid Uuskasutuskeskus ja Itella SmartPOST, et koostöö võiks jätkuta," lisas Katriin Jüriska.

"Itella SmartPOST tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul muutub tänu SmartPOST-ile vanadest asjadest loobumine mugavaks ja soodsamaks ka väljastpoolt Tallinna pärit inimestele. Uuskasutuskeskus asub Tallinnas, mistõttu on mujalt Eestist asjade toomine Uuskasutuskeskusse tülikas ja kulukas. SmartPOST pakiautomaatide võrk on aga üle-Eestiline ning pakiautomaadid asuvad üldjuhul ostukeskustes. Seega saab edaspidi oma kasutust mitte leidvatest asjadest mugavalt loobuda näiteks igapäevaostude tegemisel," kommenteeris SmartPOST tegevjuht Risto Eelmaa.

Pakkide saatmine SmartPOST-iga on väga lihtne: selleks tuleb minna "iseteenindusliku postkontori" ehk pakiautomaadi juurde, mis asub enamasti kaubanduskeskuses, valida automaadi puutetundlikult ekraanilt Uuskasutuskeskuse kampaania ning järgida automaadi edasisi juhtnööre.

Kõik esemed peavad olema pakitud üheks saadetiseks ning paki maksimaalsed mõõtmed ei tohi ületada suurima kapi mõõtmeid (60x60x60cm).  SmartPOST pakub Uuskasutuskeskusse paki saatmisel tavapärasest soodsamat hinda: kõikide kappide puhul on saatmiskulu vaid 2€.   

Uuskasutuskeskus on MTÜ, mille eesmärgiks on tegutseda puhtama ja keskkonnasäästlikuma Eesti nimel. Uuskasutuskeskus toimib nii, et inimesed annetavad oma üleliigsed kuid puhtad ja korralikud asjad ära ning Uuskasutuskeskus leiab asjadele uue õnneliku omaniku.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Lisainformatsioon:

Katriin Jüriska
Uuskasutuskeskuse tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Tel: 5178988

Risto Eelmaa
Itella SmartPOST tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Tel: 5078691

22., 23. ja 24.aprillil toimub pakiautomaatide täitmine ja tühjendamine vastavalt pakkide liikumisgraafikus märgitud pühapäevase graafiku alusel.
Täpsemalt saate vaadata siit.

Klienditeeninduse infotelefon on avatud:
22.aprill 9:00 – 18:00
23.aprill 10:00 – 18:00
24.aprill 10:00 – 17:00

Pühade ajal on kõik pakiautomaadid avatud vastavalt kaubanduskeskuste lahtiolekuaegadele.

Lisainformatsiooni saate küsida meie klienditeeninduse telefonil (+372) 53 495 775 või e-kirja teel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Heade soovidega
Itella SmartPost Oü

Võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga kasvasid SmartPOST-i pakimahud selle aasta esimese kolme kuuga 97%.

SmartPOST soovib veel sel aastal saavutada 35%-lise turuosa eraisikute pakiturust.

SmartPOST-i tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul on ettevõte esimese kvartali tulemustega väga rahul. "Kõik märgid näitavad, et pakimahud kasvavad ka järgnevatel kuudel. Usun, et täidame aasta alguses seatud eesmärgi ning veel selle aasta lõpuks saavutab SmartPOST juba 35%-lise turuosa eraisikute postipakiturust. Kuna eraisikute pakimaht oluliselt sel aastal ei kasva, siis saab SmartPOST kasvada vaid konkurentide arvelt. Seega jätkab SmartPOST turu soodsaima pakiteenuse pakkumist ning aktiivseid kampaaniaid esmakasutajate leidmiseks," lausus Risto Eelmaa.

"Lisaks pidevalt kasvavale esma- ja korduvkasutajate hulgale on pakimahtude suurenemise taga ka SmartPOST-i koostöö e-kaupmeestega. Oleme logistikapartneriks enamusele Eesti e-poodidele ning usume, et e-kaubanduse maht saab Eestis ainult kasvada. Märtsi lõpus avati SmartPOST automaadivõrk Soomes. Suvel avaneb võimalus hakata saatma Eesti SmartPOST automaadist pakke ka Soome SmartPOST automaati ja vastupidi. Kindlasti hakkab see uus võimalus lähikuudel pakimahtude kasvule kaasa aitama," selgitas Eelmaa

SmartPOST-il on tänaseks 2000 lepingulist äriklienti, kellest 800 on e-kaupmehed. SmartPOST-i teenusega on tänaseks päevaks pakke saanud 165 000 inimest, kellest 86 000 inimest on saanud 2 või enam pakki. Ainult paki saatmisteenust on kasutanud 80 000 inimest, seega on tänaseks päevaks SmartPOST teenust kasutanud ligi 250 000 inimest ehk pea viiendik eestimaalastest.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Lisainformatsioon:

Risto Eelmaa
Itella SmartPOST
Tegevjuht
E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
www.itella.com

Täna avati Soomes esimesed üheksa SmartPOST pakiautomaati. Pakiautomaadid asuvad Helsingis ja selle lähiümbruses Vantaas ning Espoos. Kevade jooksul lisandub veel kuus automaati.

"Tuginedes Eesti kogemusele loodame Soome pakiautomaatide kiiret kasutuselevõttu nii Eesti- kui ka Soome klientide poolt. Lähikuudel avaneb klientidele võimalus hakata saatma pakke ka SmartPOST-i Eesti ja Soome pakiautomaatide vahel. Teenus loob hea võimaluse saata pakke, kas Eestist-Soome või panna saadetis kodumaa poole teele näiteks Soomes ostureisil viibides," märkis Itella SmartPOST OÜ tegevjuht Risto Eelmaa.

Eelmaa sõnul võib Soome pakiautomaatide edule anda esimese hinnangu orienteeruvalt poole aasta möödudes, mil kliendid on teenuse olemasolust rohkem teadlikud. "Meie senine kogemus Eestis tegutsemisel on näidanud, et kliendid, kes kord pakiautomaadi teenust on kasutanud, jäävad seda selgelt eelistama traditsiooniliste postiteenuste ees. Paki saatmiseks ja vastuvõtmiseks pole vaja enam minna bussijaama või oodata kullerit. SmartPOST pakiautomaadiga kulub paki teele panemiseks ja vastuvõtmiseks alati vähem aega kui postkontoris. Kliendid õpivad seda kiirust, lihtsust ja mugavust hindama," selgitas Eelmaa.

Soomes avatud automaadid asuvad näiteks Helsingi peapostkontoris ning eestlastelegi tuttavates kaubanduskeskustes Itäkeskus, Jumbo, Iso Omena jne. Pakiautomaatide asukohtade ja teenusega täpsemalt võib tutvuda SmartPOST Soome kodulehel www.smartpost.fi

Pakiautomaatide avamine Helsingi piirkonnas on osa SmartPOST laienemisplaanist. Tulevikus plaanitakse pakiautomaatide võrgustikku laiendada ka mujal Soomes ning naaberriikides.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Lisainformatsioon:
Risto Eelmaa
Itella SmartPOST
Tegevjuht
Tel: 5078691
E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

SmartPOST ja Uuskasutuskeskus pikendavad Eesti lasterikaste perede toetuseks läbi viidavat kampaaniat. Esialgu märtsi lõpuni kestma pidanud kampaaniat pikendatakse 17. aprillini.

Kuni selle ajani on võimalik saata SmartPOSTi pakiautomaadi abil Uuskasutuskeskusesse rõivaid, tarbeesemeid, spordivarustust, jalanõusid ja muud eluks vajalikku, et toetada Eesti lasterikkaid peresid. SmartPOSTiga paki saatmiseks tuleb esemed panna ühte pakendisse (näiteks kilekotti või kasti), mille maksimaalsed mõõtmed ei tohi ületada 60x60x60 cm. Kampaania raames maksab paki saatmine Uuskasutuskeskusesse vaid 2 eurot. 

Pakkide saatmine SmartPOSTiga on väga lihtne: selleks tuleb minna "iseteenindusliku postkontori" ehk pakiautomaadi juurde, mis asub enamasti kaubanduskeskuses, valida automaadi puutetundlikult ekraanilt Uuskasutuskeskuse kampaania ning järgida automaadi edasisi juhtnööre.

Uuskasutuskeskus on MTÜ, mille eesmärgiks on tegutseda puhtama ja keskkonnasäästlikuma Eesti nimel. Uuskasutuskeskus toimib nii, et inimesed annetavad oma üleliigsed kuid puhtad ja korralikud asjad ära ning Uuskasutuskeskus leiab asjadele uue õnneliku omaniku. 80% Uuskasutuskeskusele annetatud asjadest läheb heategevuseks. Peamisteks heategevuspartneriteks on SA Dharma, Eesti Lasterikaste Perede Liit, SOS-Lasteküla ja Noortekodu, Sotsiaalhoolekandeasutused ja paljud teised. 20% annetatud kaubast leiab uue omaniku Uuskasutuskeskuse kauplustes. Uuskasutuskeskuse kauplused asuvad Tallinnas, Tatari tn 64 ja Telliskivi tn. 61.