Itella SmartPOST pakub tööd

Klienditeenindajale

Töö kirjeldus:

  • Klientide teenindamine telefoni ja e-posti teel ning on-line kliendisuhtlus.
  • Kliendiandmete haldus ja andmete kontrollimine.
  • Võimalike kliendikaebuste käsitlemine ning lahendamine.

Edukaks töö tegemiseks vajalikud oskused:

  • Väga hea eesti keele valdamine kõnes ja kirjas.
  • Väga hea vene keele valdamine kõnes ja kirjas.
  • Valmisolek erinevate arvutiprogrammide kasutamiseks.
  • Valmisolek tööks graafiku alusel.
  • Oskus lahendada klientide probleeme kiirelt ja viisakalt.
  • Täpsus, kohusetundlikkus ja sõbralikkus.

Kasuks tuleb:

  • Inglise keele oskus suhtlustasandil.

Pakume oma töötajale:

  • Töökohta Viljandis.
  • Kaasaegseid töövahendeid ja -tingimusi.
  • Vaheldusrikast tööd.
  • Töötamist hea mainega rahvusvahelises ettevõttes.

Kandideerimiseks palume CV saata 31. märtsiks aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Lisainfo 43 54 540.

Itella SmartPOST OÜ on logistikaettevõte, mis pakub iseteeninduslike pakiautomaatide võrgu abil võimalust saata pakiautomaadist pakiautomaati postipakke, samuti interneti ja postimüügi teel ostetud kaupade kättesaamist võimalikult kiirelt, mugavalt ja soodsalt. Täna on SmartPOSTil üle Eesti 46 pakiautomaati, mille kaudu on võimalik pakke saata ja vastu võtta. SmartPOSTi vahendusel saab pakke saata ka üle terve Euroopa, kus toimetatakse pakid kohale traditsioonilise postiteenuse abil.

Itella SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk Euroopas ning Venemaal. Itella Grupis töötab umbes 30 000 inimest ning 2009 aasta netokäive oli 1,82 miljardit eurot.

Võrreldes eelmise aasta veebruariga kahekordistus lõppenud kuul SmartPOST-i kaudu saadetavate pakkide maht. Pakimahtude suurenemise põhjuseks on pidevalt kasvav teenuse esma- ja korduvkasutajate hulk.
 
SmartPOST-i tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul võttis ettevõte endale eelmise aasta lõpus eesmärgiks uuel aastal pakimahu kahekordistamise. Jaanuaris oli kasv 60%, veebruaris aga juba kahekordne e. ettevõte liigub ilusti eesmärgi saavutamise suunas.

"Hea meel on tõdeda, et SmartPOST-i teenust kasutanud klientide arv kasvab pidevalt. SmartPOST-i turuosa oli detsembris 21% ning loodame, et aasta lõpuks on see kasvanud juba 35%-le. Praegune kasv ei ole lühiajaline kampaaniaefekt, näeme tõusutrendi kõigis kliendisegmentides. Ühtlasi on SmartPOST panustamas aktiivselt e-kaubandusse, millest on kujunenud ettevõtte jaoks olulisim ärisuund," selgitas Risto Eelmaa.

"Teenuse kättesaadavuse parandamiseks ja veelgi mugavamaks muutmiseks plaanime sel aastal automaadivõrku veelgi laiendada Tallinnas, Tartus ning teistes linnades, kus käib hetkel aktiivne läbirääkimine rendileandjatega. "

SmartPOST-il on tänaseks 1600 lepingulist äriklienti, kellest 700 on e-kaupmehed. SmartPOST-i teenusega on tänaseks päevaks pakke saanud 155 000 inimest, kellest 81 000 inimest on saanud 2 või rohkem pakki. Ainult paki saatmisteenust on kasutanud 50 000 inimest, seega on tänaseks päevaks kasutanud SmartPOST-i juba 205 000 inimest ehk pea viiendik eestimaalastest.
 
SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal. Peatselt avatakse uued pakiautomaadid ka Soomes.

Lisainformatsioon:

Risto Eelmaa
Itella SmartPOST
Tegevjuht
Tel: 5078691
E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
www.itella.com

Märtsikuu jooksul on võimalus pühkida tolm kaua kapis seisnud riietelt, jalanõudelt, raamatutelt, nõudelt ja mänguasjadelt ning annetada need SmartPOST-i abil Uuskasutuskeskusele.

"Kindlasti leidub kõigil kodus asju, mis igapäevaselt kasutust ei leia, ent on endiselt terved ja  kasutuskõlblikud. Kui tavaliselt saavad inimesed tuua oma asjad Uuskasutuskeskuse kogumispunkti, siis seekordse kampaania raames soovime pakkuda uudset võimalust saata pakk abivajajaile igapäevatoimetuste kõrvalt," rääkis Katriin Jüriska, Uuskasutuskeskuse tegevjuht.

Lasterikaste Perede Liidu presidendi Kalmer Hütti sõnul on Eestis ligi 4500 lasterikast pere, ning paljud neist on tänulikud igasuguse toetuse ja abi eest. "Lasterikkad pered vajavad kõike seda, mida tavalised peredki, lihtsalt neil kulub asju suuremas koguses. Oodatud on terved ja kasutuskõlblikud riided, jalanõud, sportimisvahendid, mänguasjad, aksessuaarid, majapidamistarvikud ja muu," märkis Hütt.

"Kui siiamaani võis Uuskasutuskeskusele asjade annetamine olla inimestele väljastpoolt Tallinna tülikas, siis nüüd on inimestel üle Eesti võimalik teha kerge vaevaga üks varakevadine heategu," märkis Itella SmartPOST tegevjuht Risto Eelmaa. SmartPOST pakiautomaate on kokku 46 ning need asuvad kõikides linnades ja maakonnakeskustes. Kõige lihtsamini leiab lähima pakiautomaadi SmartPOST-i kodulehelt www.smartpost.ee.

Kampaanias osalemiseks tuleb viia ühte pakki, näiteks  kilekotti, pakitud esemed SmartPOST-i pakiautomaati, kust need jõuavad Uuskasutuskeskusesse. Uuskasutuskeskuses kaubad sorteeritakse ning seejärel annetatakse koostöös Eesti Lasterikaste Perede Liiduga abi vajavatele lasterikastele peredele üle Eesti.

Kõik esemed peavad olema pakitud üheks saadetiseks ning paki maksimaalsed mõõtmed ei tohi ületada suurima kapi mõõtmeid (60x60x60cm).  SmartPOST pakub kampaania raames tavapärasest soodsamat hinda: kõikide kappide puhul on saatmiskulu vaid 2€.   

Pakkide saatmine SmartPOST-iga on väga lihtne: selleks tuleb minna "iseteenindusliku postkontori" ehk pakiautomaadi juurde, mis asub enamasti kaubanduskeskuses, valida automaadi puutetundlikult ekraanilt Uuskasutuskeskuse kampaania ning järgida automaadi edasisi juhtnööre.

Uuskasutuskeskus on MTÜ, mille eesmärgiks on tegutseda puhtama ja keskkonnasäästlikuma Eesti nimel. Uuskasutuskeskus toimib nii, et inimesed annetavad oma üleliigsed kuid puhtad ja korralikud asjad ära ning Uuskasutuskeskus leiab asjadele uue õnneliku omaniku.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Lisainformatsioon:
Katriin Jüriska
Uuskasutuskeskuse tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
5178988

Risto Eelmaa
Itella SmartPOST tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
5078691

24. veebruaril toimub pakiautomaatide täitmine ja tühjendamine erigraafiku alusel.

Klienditeeninduse infotelefon on avatud 10:00-18:00

Lisainfo:
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
(+372) 53 495 775
Itella SmartPOST

Itella SmartPOST pakub alates 22.veebruarist võimalust saata nädala jooksul postipakke Põltsamaa Selveris asuvast SmartPOST-i  pakiautomaadist teistesse Eestis asuvatesse pakiautomaatidesse hinnaga 1€.

"Kampaania eesmärgiks on kutsuda inimesi üles veenduma selles, et paki saatmine Itella SmartPOST vahendusel on väga mugav. Miks mitte teha teises linnas elavale sõbrale või sugulasele väike üllatus ja saata talle väike postipakk," julgustab SmartPOST tegevjuht Risto Eelmaa kõiki pakke saatma. 

Pakkide saatmine Itella SmartPOSTiga on väga lihtne: selleks tuleb minna "iseteenindusliku postkontori" ehk pakiautomaadi juurde, mis asub enamasti kaubanduskeskuses ning järgida seejärel automaadil olevale puutetundlikule ekraanile ilmuvaid juhiseid. Saadetise eest on võimalik tasuda pangakaardiga. Itella SmartPOST-i pakiautomaat asub Põltsamaa Selveris, Tartu mnt Bussijaama platsil.

Itella SmartPOSTi eesmärk on muuta nii era- kui ka äriklientide omavaheline pakivahetus ning kaugmüügi (interneti ja postimüügi) teel ostetud kaupade kättesaamine võimalikult kiireks, soodsaks ja mugavaks. Itella SmartPOSTil on üle Eesti 46 pakiautomaati, mille kaudu on võimalik pakke saata ja vastu võtta.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Lisainformatsioon:

Risto Eelmaa
Itella SmartPOST
Tegevjuht
Tel: 5078691
E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
www.itella.com