Uue SmartPOSTi pakiautomaadi avamine teeb saarlaste jaoks paki saatmise ja vastuvõtmise veelgi lihtsamaks.

Eile, 11. juulil avatud SmartPOSTi pakiautomaat asub Kuressaare külje all Kihelkonna Säästumarketis aadressil Kihelkonna mnt 3. Pakiautomaat on klientidele kättesaadav igapäevaselt kell 9.00-22.00. Seni said saarlased kasutada SmartPOSTi pakiautomaati, mis asub Saare Selveris Kuressaares. Seega on nüüdsest Kuressaares kaks SmartPOST pakiautomaati, mis teevad saarlaste paki saatmise ja vastuvõtmise veelgi mugavamaks.

Saaremaal täidetakse ja tühjendatakse pakiautomaate esmaspäevast reedeni ja pakid jõuavad sihtkohta järgmisel tööpäeval.

Itella SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa selgitas, et Itella SmartPosti kaudu paki saatmine ja vastuvõtmine on igal juhul soodsam ja mugavam kui kulleriga, postiga või liinibussiga saatmine. "Klient saab paki teele panna või vastu võtta just endale sobival ajal, näiteks koos oma igapäevaostude tegemisega. Meie pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskuste sisepindadel, et tagada saadetiste kaitstus võimalike ilmastiku poolt põhjustatud kuuma, külma või niiskuskahjustuste eest ja seda aastaringselt," lisas Eelmaa.

Itella SmartPOST, mis kahekordistas eelmisel aastal oma turuosa eraisikutele pakiteenuse pakkujate turul, kavatseb sel aastal avada kokku kümme uut iseteeninduslikku pakiautomaati üle Eesti. Laienemise järel kuulub võrku kokku 62 sinist värvi pakiautomaati.
SmartPOSTi teenuse populaarsust kinnitab asjaolu, et tänaseks on SmartPOSTi automaate kasutanud üle 500 000 inimese ehk 40% eestimaalastest. Sellega on ettevõte turul suuruselt teine pakiteenuse pakkuja riikliku postiettevõtte järel.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Lisainfo:
Risto Eelmaa
Itella SmartPOST
Tegevjuht
Tel: 5078691
E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
www.smartpost.ee
www.itella.com

Kõik SmartPOSTi pakiautomaadid on pühade ajal avatud vastavalt kaubanduskeskuste lahtiolekuaegadele.

  • 23. juunil toimub pakiautomaatide täitmine ja tühjendamine erigraafiku alusel.
  • 24. juunil pakiautomaatide täitmist ja tühjendamist ei toimu.

Meie klienditeeninduse töökorraldus pühade ajal on järgnev:

  • 23. juuni 10.00 - 18.00
  • 24. juuni suletud

Lisainfo:
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
(+372) 53 495 775

Esmaspäeval, 18. juunil kl 11.00-18.00 viime Kristiine Keskuse pakiautomaadi juures läbi laiendamistöid ja suurendame automaadi kappide arvu ligi poole võrra.

Et laiendamistööd ei võimalda automaate tavapäraselt kasutada, palume nimetatud ajavahemikus Kristiine Keskusest pakke saata soovivatel klientidel kasutada teist lähedalasuvat SmartPOSTi automaati. Lähimad automaadid asuvad Merimetsa Selveris ja Solarise Keskuses.

Klientidel, kelle pakk jõuab Kristiine Keskuse automaati enne esmaspäeva, palume pakkidele järgi tulla nädalavahetuse jooksul, enne esmaspäevaseid tehnilisi töid.

Laiendamistööde järel kasvab Kristiine Keskuse pakiautomaadi maht 180 kapini. Suurenev pakiautomaat lubab SmartPOSTil ka kõige pakirohkemal hooajal oma Kristiine Keskuse kliente kvaliteetselt ja sujuvalt teenindada.

Vabandame oma klientide ees ajutiste ebamugavuste pärast.

saku pa

Itella SmartPOST avas 1. juunil uue pakiautomaadi Sakus, suurendades automaatide võrku 53 automaadini.

Uus automaat paikneb Saku Selveris ja on klientidele kättesaadav kaupluse lahtiolekuaegadel kl 8.00-23.00. Seni asusid Saku elanike jaoks lähimad SmartPOSTi pakiautomaadid Laagris ja Keilas.

Eraisikute pakiturul eelmise aasta jooksul turuosa kahekordistanud Itella SmartPOST kavatseb 2012. aasta jooksul avada kokku 10 uut iseteeninduslikku pakiautomaati, et suurenevatele pakimahtudele vastu tulla. Laienemise järel kuulub võrku kokku 62 sinist värvi pakiautomaati, mis asuvad kaubanduskeskuste sisepindadel üle Eesti.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Lisainformatsioon:
Risto Eelmaa, Itella SmartPOST OÜ tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Tel 50 78 691
http://www.smartpost.ee/

Võrreldes 2010. aasta detsembriga on Itella SmartPOSTi turuosa eraisikute kättetoimetatavate pakkide turul kasvanud pea kaks korda, ulatudes 2012. aasta esimese kvartali lõpuks 38%-ni.
 
TNS Emori läbiviidud turu-uuringu kohaselt kasvas Itella SmartPOSTi turuosa eraisikute kättetoimetatavate pakkide turul pisut rohkem kui aastase perioodi jooksul ligi kahekordseks. Kui 2010. aasta lõpul oli ettevõtte turuosa 21%, siis 2012. märtsis ulatus see 38%-ni. Sellega on ettevõte turu suuruselt teine pakiteenuse pakkuja riikliku postiettevõtte järel.
 
Itella SmartPOSTi tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul laiendab ettevõte sel aastal iseteeninduslike pakiautomaatide võrku 10 automaadi võrra. Laienemise järel kuulub võrku kokku 62 sinist värvi pakiautomaati, mis asuvad kaubanduskeskuste sisepindadel üle Eesti. Samuti on plaanis laiendada olemasolevate pakiautomaatide kappide arvu seal, kus kaubanduskeskuse siseselt selleks vajadust ja võimalust on. “Kasutajakogemuse osas tõid tarbijad SmartPOSTi eelistena esile pakisaatmise lihtsust ja kiirust – need on märksõnad, millele kavatseme teenuse kvaliteeti kõrgel hoides jätkuvalt keskenduda,” lisas Eelmaa.
 
Turu-uuringu kohaselt saavad Eesti tarbijad keskmiselt 4 pakki aastas. Eelmaa sõnul on seda umbes poole vähem kui Soomes, mis viitab ka Eesti turu jätkuvale kasvupotentsiaalile. Vanuseliselt on pakisaajaid kõige rohkem nooremasse vanusegruppi kuuluvate, 15-24 aastaste tarbijate hulgas. Kui pakkide koguarvestuses saavad keskmisest rohkem pakke naissoost tarbijad, siis välisriikidest saadetud pakkide saajate osas on ülekaalus mehed.
 
Uuringust ilmneb ka, et protsentuaalselt on maapiirkondades pakisaajaid rohkemgi kui linnas. “Üks tõenäoline selgitus on siin see, et linnainimesel on suured kaubanduskeskused lähedal, mistõttu tema niipalju postikaubamajadest või e-kauplustest tellimisele mõtlema ei pea. Aga kui maainimene käib tööle lähedalasuvasse väikelinna, on SmartPOST tema jaoks mugav tarneviis, mis toob e-kaubanduse kaudu kätte palju rikkalikuma kaubavaliku kui see, mis talle kohapeal kättesaadav oleks,” pakkus Eelmaa omapoolset seletust.
 
SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.
 
Lisainformatsioon:
Risto Eelmaa, Itella SmartPOST OÜ tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Tel 50 78 691
http://www.smartpost.ee/