Võrreldes 2010. aasta detsembriga on Itella SmartPOSTi turuosa eraisikute kättetoimetatavate pakkide turul kasvanud pea kaks korda, ulatudes 2012. aasta esimese kvartali lõpuks 38%-ni.
 
TNS Emori läbiviidud turu-uuringu kohaselt kasvas Itella SmartPOSTi turuosa eraisikute kättetoimetatavate pakkide turul pisut rohkem kui aastase perioodi jooksul ligi kahekordseks. Kui 2010. aasta lõpul oli ettevõtte turuosa 21%, siis 2012. märtsis ulatus see 38%-ni. Sellega on ettevõte turu suuruselt teine pakiteenuse pakkuja riikliku postiettevõtte järel.
 
Itella SmartPOSTi tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul laiendab ettevõte sel aastal iseteeninduslike pakiautomaatide võrku 10 automaadi võrra. Laienemise järel kuulub võrku kokku 62 sinist värvi pakiautomaati, mis asuvad kaubanduskeskuste sisepindadel üle Eesti. Samuti on plaanis laiendada olemasolevate pakiautomaatide kappide arvu seal, kus kaubanduskeskuse siseselt selleks vajadust ja võimalust on. “Kasutajakogemuse osas tõid tarbijad SmartPOSTi eelistena esile pakisaatmise lihtsust ja kiirust – need on märksõnad, millele kavatseme teenuse kvaliteeti kõrgel hoides jätkuvalt keskenduda,” lisas Eelmaa.
 
Turu-uuringu kohaselt saavad Eesti tarbijad keskmiselt 4 pakki aastas. Eelmaa sõnul on seda umbes poole vähem kui Soomes, mis viitab ka Eesti turu jätkuvale kasvupotentsiaalile. Vanuseliselt on pakisaajaid kõige rohkem nooremasse vanusegruppi kuuluvate, 15-24 aastaste tarbijate hulgas. Kui pakkide koguarvestuses saavad keskmisest rohkem pakke naissoost tarbijad, siis välisriikidest saadetud pakkide saajate osas on ülekaalus mehed.
 
Uuringust ilmneb ka, et protsentuaalselt on maapiirkondades pakisaajaid rohkemgi kui linnas. “Üks tõenäoline selgitus on siin see, et linnainimesel on suured kaubanduskeskused lähedal, mistõttu tema niipalju postikaubamajadest või e-kauplustest tellimisele mõtlema ei pea. Aga kui maainimene käib tööle lähedalasuvasse väikelinna, on SmartPOST tema jaoks mugav tarneviis, mis toob e-kaubanduse kaudu kätte palju rikkalikuma kaubavaliku kui see, mis talle kohapeal kättesaadav oleks,” pakkus Eelmaa omapoolset seletust.
 
SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.
 
Lisainformatsioon:
Risto Eelmaa, Itella SmartPOST OÜ tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Tel 50 78 691
http://www.smartpost.ee/

1.mail toimub pakiautomaatide täitmine ja tühjendamine erigraafiku alusel.
 
1.mail on kõik pakiautomaadid avatud vastavalt kaubanduskeskuste lahtiolekuaegadele.

Klienditeeninduse lahtiolekuajad:

    30. aprill 9.00 - 21.00
    1. mai 10.00 - 18.00
    
Lisainfo:
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
53 495 775

Alates 11. aprillist on Itella SmartPOSTi era- ja äriklientidel võimalik saata pakke lisaks Eesti pakiautomaatidele ka Soome SmartPOSTi pakiautomaatidesse ja postkontoritesse.

Tänasest käivitunud teenus võimaldab Eesti ja Soome elanikel SmartPOSTi vahendusel saata pakke mugavalt ka naaberriiki. Lisaks võimalusele vahetada pakke SmartPOSTi automaadivõrgustikus, mis koondab 50 pakiautomaati Soomes ja 52 automaati Eestis, on klientidel võimalik läkitada SmartPOSTi automaatidest saadetisi ka kõikidesse Soome postkontoritesse, mida on kokku 1050.

Uus teenus pakub ettevõtte sõnul suurt huvi äriklientidele, kellest suure osa moodustavad rahvusvahelised e-kaupmehed. “Pakivahetus Soomega avab uusi võimalusi nii eraklientidest tarbijatele kui ka Eesti-Soome suunal tegutsevatele kataloogikaubamajadele ning e-kaupmeestele,” kommenteeris Itella SmartPOST tegevjuht Risto Eelmaa. Tema sõnul on populaarseimateks kaupadeks, mida eestlased Soomest ostavad, riided ja koduelektroonika.

Eesti-Soome pakivahetuse potentsiaali usub ka Itella pakiteenuste ärisuuna juht Tommi Sunikka. “Näeme, et Eesti-Soome vahelise kiire pakivahetusteenuse järele valitseb suur nõudlus, mida lisaks e-kaubandusele võimendab ka turistide ja tööjõu aktiivne liikumine naaberriikide vahel,” rääkis Sunikka, kes on kindel, et teenus võetakse positiivselt vastu nii Soomes töötavate eestlaste poolt kui ka Eestit külastavate Soome turistide poolt.

Uus pakutav teenus on nüüdsest soodsaim pakisaatmise viis Eesti ja Soome vahel. Väikseima paki (S, kuni 12x36x60 cm) saatmine teise riigi SmartPOST pakiautomaati hakkab maksma 10 €. Suurima paki (XL, kuni 60x36x60 cm) saatmise hinnaks saab 14 €. Soome postkontoritesse paki saatmisel on hinnad veidi kõrgemad.

SmartPOSTi teenuse populaarsus kasvab mõlemas riigis. Kui esimesed Eestis toodetud 15 SmartPOSTi pakiautomaati avati Helsingis täpselt aasta tagasi, siis tänaseks on neid kokku 50. Käesoleva aasta jooksul laiendab Itella Soome pakiautomaadivõrgustikku veelgi ning aasta lõpuks kasvab SmartPOSTi pakiautomaadivõrk Soomes 100 automaadini.

Eelmisel aastal praktiliselt kahekordistus Eesti SmartPOSTi võrgustikus saadetud pakkide arv võrreldes 2010. aastaga. SmartPOSTi võrgustikku kuulub täna 52 üle Eesti paiknevat pakiautomaati, mis asuvad kaubanduskeskuste sisepindadel, mis omakorda tagab mugava ja kvaliteetse teenuse ning saadetiste aastaringse kaitstuse võimalike ilmastiku poolt põhjustatud külma, kuuma või niiskuskahjustuste eest.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Lisainfo:
Vitali Vorobjov
Itella SmartPOST OÜ
müügijuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Tel 5248059
http://www.smartpost.ee/

  • 06. ja 08. aprillil on kõik pakiautomaadid avatud vastavalt kaubanduskeskuste lahtiolekuaegadele.

 

Klienditeeninduse lahtiolekuajad:

  • 06. aprill SULETUD
  • 07. aprill 10:00-20:00
  • 08. aprill 10:00-18:00

Lisainfo:
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
53 495 775

Heategevusorganisatsiooni MTÜ Päästearmee Eestis ja Kingakaubamaja ühiskampaania “Toome ära” on annetajate abiga kogunud üle 1000 kingapaari, osa jalatsitest on juba jõudnud abivajajateni.
 
Jalatsikogumiskampaania eesmärk on toetada üle Eesti neid inimesi, kelle sissetulek raskel ajal peamiselt toidule kulub, eelkõige talveks sobilike jalanõudega. Päästearmee regionaalkomandöri Daniel Hendersoni sõnul on tänaseks kogutud üle 1000 kingapaari, millest suur osa on juba leidnud tee abivajajateni.
 
31. märtsini kestva kampaania raames on igaühel võimalik saata oma vähekasutatud või kasutamata meeste-, naiste ja lastejalatsid Päästearmeele, kes kohalike omavalitsuste sotsiaaltöötajate toel korraldab jalatsite kohaletoimetamise Eesti eri paigus elavate abivajajateni. „Toome ära“ kampaania matrooniks on iluuisutreener ja endine tippiluuisutaja Anna Levandi.
 
Oma panuse kampaaniasse saab anda, saates jalatsid SmartPOSTi pakiautomaatide abil Päästearmeele. SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad avalikes kohtades üle kogu Eesti, täpsema asukohakaardi leiab veebilehelt www.smartpost.ee. Paki saatmine maksab 1 euro, saatmisest kogunenud tulu annetatakse Päästearmeele. Pakiautomaadi kaudu paki saatmiseks tuleb minna lähima pakiautomaadi juurde, valida puutetundlikult ekraanilt „Heategevus“ ning järgida edasisi juhiseid.
 
Loe „Toome ära“ kohta lähemalt kampaania Facebooki lehelt.
 
Kampaania korraldaja Päästearmee on rahvusvaheline organisatsioon ja ülemaailmse kristliku kiriku evangeelne haru, mille eesmärgiks on ilma igasuguse diskrimineerimiseta aidata inimesi nende erinevates vajadustes. Päästearmee abistab peamiselt puudust kannatavaid peresid. Eestis tegutses Päästearmee juba aastail 1927-1940 ning taastas oma tegevuse siin 1995. Rohkem infot www.paastearmee.ee
 
Kampaania partner ja idee algataja Kingakaubamaja on 2009. aastast tegutsev Eesti esimene veebipõhine kingakauplus (www.kingakaubamaja.ee ), mis on alguse saanud oma loojate imetlusest ja armastusest kaunite ja samas mugavate jalatsite vastu. Käesolevaks hetkeks on Kingakaubamajas esindatud juba üle 35 erineva jalatsite ja aksessuaaride kaupmehe-maaletooja ning see arv kasvab pidevalt.
 
Kampaania logistikapartner Itella SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Itella SmartPOST on Eesti esimene ja suurim pakiautomaatide kaudu paki saatmise võimalust pakkuv ettevõte, kelle klientideks on nii eraisikud, ettevõtted kui ka e-kaupmehed. www.smartpost.ee

 
Lisainformatsioon:
 
Daniel Henderson
Päästearmee
Kapten, Regionaalkomandör
Tel: +32 5645 8373
E-mail: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
 
Kersti Meri
OÜ All Shoestores, partner
Tel: +372 50 744 15
E-mail: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.