Nagu kõigi äriettevõtete jaoks, oli ka SmartPOSTile möödunud 2012. aasta väljakutseterohke. Esimesed kokkuvõtted näitavad siiski, et meie valitud suunda – tähtsustada teenuse juures eelkõige kvaliteeti ja usaldusväärsust – hindasid ka meie kliendid. Täname teid meile osutatud usalduse eest!

Soovime ka edaspidi kvaliteedis mitte järele anda ning klientide nõudlusele usaldusväärse teenuse järgi vastu tulla. Konkurentsivõimelisuse tagamiseks rakenduvad 1. märtsist 2013 muudatused meie hinnakirjas. Oleme veendunud, et ka muudatuste järel jääb SmartPOST parimaks hinna ja kvaliteedi suhtega pakiautomaaditeenuse pakkujaks Eesti turul.

Vaata uuendatud erakliendi hinnakirja.

Vaata uuendatud ärikliendi hinnakirja.

Klienditeeninduse töökorraldus

28. detsembril 09.00-16.00

31. detsembril 09.00-18.00

1. jaanuaril ei tööta

Itella SmartPOSTItella SmartPOSTi pakiautomaadid on avatud kogu pühade vältel, pakiautomaatide täitmist ja tühjendamist ei toimu vaid 25. detsembril ja 1. jaanuaril. Avatud on ka klienditeenindus.

Erigraafiku alusel teenindatakse pakiautomaate 24., 26. ja 31. detsembril. Pakiautomaatide täitmist ja tühjendamist ei toimu 25. detsembril ja 1. jaanuaril. Kõik kaubanduskeskustes paiknevad automaadid on avatud vastavalt keskuste lahtiolekuaegadele.

Alates 30. novembrist alustab Tallinna Smuuli Maximas tööd uus pakiautomaat. Automaat asub kaupluse aadressil Smuuli tee 9 ja on klientidele kättesaadav kaupluse lahtiolekuaegadel kl 8.00-22.00.

1. novembril avas SmartPOST kaks uut pakiautomaati, Tartu Raadi Maximas ja Viljandi Uku keskuses. Automaadivõrku kuulub nüüd 61 pakiautomaati üle Eesti.