Küsimus: Millisesse SmartPOSTi ma enda paki saan tellida?
Vastus: SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Valida saad neist endale sobiva. Nimekirja leiad siit.

Küsimus: Kui kaua on pakiautomaadid avatud?
Vastus: SmartPOST on avatud nii kaua kui on avatud kaubanduskeskus, kus Sulle sobiv SmartPOST asub. Täpsed lahtiolekuajad leiad siit.

Küsimus: Kuidas ma paki automaadist kätte saan?
Vastus: Paki saabudes saadetakse sinu mobiiltelefonile SMS uksekoodiga. Paki kättesaamiseks pole automaadi juures vaja teha muud kui sisestada puutetundlikul ekraanil SMSis sisaldunud uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! Kui paki kättesaamise eest on vaja tasuda postikulud, saad seda teha pangakaardiga.

Küsimus: Kui turvaline SmartPOSTi teenus on? Kas keegi kurikael võib minu paki automaadist kätte saada?
Vastus: Pakiautomaadi teenus on väga turvaline. Ilma sinu uksekoodita ei saa keegi pakki automaadist kätte.

Küsimus: Kas minu koodiga võib paki välja võtta ka abikaasa/laps/ämm?
Vastus: Jah. Soovi korral edasta oma uksekood usaldusväärsele inimesele, selle abil saab ta sinu asemel paki automaadist kätte.

Küsimus: Kas ma saan vajadusel ka kauba tagastada, kasutades pakiautomaati?
Vastus: Jah. Paki saab tasuta tagastada sama uksekoodiga juhul, kui ärikliendil (saatjal) on tagastusteenus aktiveeritud. Tagastamine on sama lihtne kui kauba vastuvõtmine – sisesta kapi juures vajalik kood ja pane pakk automaati.

Küsimus: Kui kaua hoitakse minu tellitud pakki pakiautomaadis?
Vastus: Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Seejärel tagastatakse pakk saatjale.