Kuidas pakiautomaadi kaudu pakke saata?

  • Kui olete sage pakisaatja, on teie jaoks kõige parem lahendus SmartPOSTi e-teenindus. Selle abil saate kõik pakkide saatmise jaoks vajalikud toimingud mugavalt juba kontoris korda ajada. Samuti võimaldab e-teenindus jälgida saadetud pakkide liikumist reaalajas – saate igal hetkel teada, kas konkreetne pakk on pakiautomaadis, terminalis, väljastatud kliendile või tagastatud.
  • Liituge pakiautomaadi teenusega siin. Peale liitumist saadame teile e-kirja vajalike paroolidega ja saategi kohe teenust kasutama hakata.

  • Pakkide saatmiseks sisestage SmartPOSTi e-teeninduse kaudu saadetavate pakkide ja paki saajate andmed ning valige sihtkoha pakiautomaadid. Juhendi leiate peale sisselogimist SmartPOSTi kodulehelt. Lisaküsimuste tekkimisel olete aga oodatud võtma ühendust SmartPOSTi müügiosakonnaga telefonil 4354540.
  • Trükkige e-teenindusest triipkoodiga varustatud pakisildid ja kleepige need saadetavatele pakkidele.
  • Toimetage saadetavad pakid lähimasse pakiautomaati, SmartPOSTi terminali Jälgimäe tee 13 B-hoone, Tänassilma küla, Saku vald, Harjumaa 76406 (E-R 9.00 – 17.00), vaata kaarti siit, või tellige pakkidele järgi meie kuller.
  • Seejärel toimetame paki sihtkoha pakiautomaati ning saadame saajale elektroonilise teavituse (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
  • E-teeninduse kaudu liitudes avatakse teile SmartPOSTi poolt krediidilimiit 32 euro ulatuses. Teenuse eest tasumine toimub arve alusel. Kui vajate suuremat krediidilimiiti või lisateenuseid (nt lunamakse vastuvõtmine), olete oodatud sõlmima meiega kahepoolset koostöölepingut. Lepingu sõlmimisel aitab teid meelsasti SmartPOSTi müügiosakond (telefon 4354540).